Montag, 3. Dezember 2012

I've been looking for freedom, I've been looking for love

Yay, die Planung für Silvester kann starten!
Dezember und nicht mehr weit bis das Ende naht. Ja, haha, "das Ende naht!". Ich meinte damit nicht den Weltuntergang, den befürchte ich nicht, sondern das Ende des Monats. Und somit naht auch Silvester in großen Schritten.
Ich freu mich nun die Silvester Einladungen schreiben zu können. Nach letzter Woche, die ziemlich stressig war, ist das meine Erholung.
Und ich werde meine Einladungen basteln. So ganz altmodisch. Keine vorgefertigten, standardisierten Texte und Karten, die jeder hat. Ein einzigartiges Stück Papier, mit viel Liebe gebastelt und persönlich an den Empfänger übergeben. Weitestgehend zumindest. Bei einigen ist es nicht möglich.
Und so mache ich mir auch Gedanken über: Motto ja? Motto nein? Wenn ja, welches?
Vorschläge?


Yay, I can start planning for New Year's Eve now! It's December and not much is coming to the end. Yeah, haha, "the end is near". I did not mean the end of the world, I am not afraid of it, but the end of the month is near. New Year approaching, and thus in large increments. I'm happy now to write the New Year invitations. By last week, which was quite stressful, this is my recreation. And I'll tinker my invitations. Quite old-fashioned. No prefabricated, standardized texts and maps that everyone got. A unique piece of paper, lovingly crafted and hand delivered to the recipient. Almost. In some ways it is not possible. And so I am also thinking about: doing a motto party? If so, which one?
Any suggestions?



Kommentare:

fran hat gesagt…

total vintage look!
great!
fran

http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/12/army-boy.html

Hanna & Christel hat gesagt…

gorgeous skirt!|
<3

ps. we are now having a wonderful Kenzaa give-away!!

Betsy hat gesagt…

My beautiful friend! I love this outfit!

Chyrel Gomez hat gesagt…

I'm excited with any 12.12.12 party.

 
Sabrina | Sweetalistic