Dienstag, 5. April 2011

When i'm shaking my hips look for the swing it was all written in the air

oh dance
i was a dancer all along 
(Lykee Li - Dance dance dance)



Die Sonne wird immer stärker, macht gute Laune und so steigt auch bei mir die Lust auf Festivals.
Auf meiner Festival Liste würde doch definitiv das Frequency in St. Pölten stehen.
Bands wie Deichkind, Foo Fighters, Kaiser Chiefs, Mono & Nikitaman und Moobootica locken dieses Jahr.
Auch wäre es überhaupt kein Problem hinzufahren, da zu dieser Zeit auch Ferien sind.
Ja, wenn das Ticket nicht stolze 120 € kosten würde.
Klar, die Bands sind es allemal wert, aber erst mal soviel Geld zusammenkratzen, da ich nun auch für den Österreich Urlaub mit Franzi sparen muss.
Vielleicht ist wenigstens das Chiemsee Reggae Summer drin.

Was sind eure Festival Highlights dieses Jahr? Welche besucht ihr?
Kennt ihr vielleicht auch irgendwelche Geheimtipps?

The sun is getting stronger, makes a good mood and so my desire for festivals rise.
The festival I definitely want to go is the Frequency in St. Pölten, Austria.
Bands such as Dichkind, Foo Fighters, Kaiser Chiefs, Mono & Nikitaman or Moobootica attract this year.
It wouldn't be a problem to go there, because at this time are school holidays.
Yes, if the ticket wouldn't cost 120 €.
Sure, the bands are definitely worth it, but scrape together enough money for the first time, since I now have to save for the holidays in Austria with Franzi.

Maybe at least I could go to the Chiemsee Reggae Summer.
What are your festival highlights this year? What do you attend?
Do you know maybe any tips?

Keine Kommentare:

 
Sabrina | Sweetalistic